Programul Tineri Reporteri FRH


Federația Română de Handbal și BRD Societe Generale te invită să trăiești experiența de jurnalist sportiv!
Lucrează cu echipa de marketing a Federației Române de Handbal și vei avea acces privilegiat în spatele scenei Trofeului Carpați 2015, vei putea lua interviuri în exclusivitate jucătoarelor și oficialilor prezenți la turneu și o să-ți vezi publicate materialele pe site-ul oficial & pe social media!

Responsive image

Trofeul Carpați va avea loc pe 20&21 martie în Cluj Napoca și va aduna unele dintre cele mai puternice echipe din handbalul mondial feminin. Cu această ocazie, Federația Română de Handbal implementează un program inovator adresat tinerilor clujeni care visează la o carieră de jurnalist sportiv: doi tineri vor putea lucra alături de departamentul de marketing al FRH pentru reflectarea evenimentului în mediul online.

Tinerii reporteri vor beneficia de un program intensiv de training de specialitate, vor lua parte la toate evenimentele importante legate de turneu, vor avea acces privilegiat la acțiunile naționalelor prezente la turneu.

Vor lua interviuri jucătoarelor, vor participa la conferința de presă și vor publica materialele pe mediile online deținute de FRH.

Candidații trebuie să aibă vârsta între 18 și 25 de ani și, dat fiind că alături de România la Trofeul Carpați vor mai participa Campioana Mondială entitre, Brazilia, medaliata cu bronz la recent încheiatul Campionat European, Suedia, și puternica reprezentativă a Germaniei, cunoșterea limbii engleze scris, vorbit și citit este obligatorie.

Cei interesați trebuie să trimită până la data de 01.03.2015, la adresa de e-mail: lorand.balint@frh.ro:

  • CV-ul și o scrisoare de intenție de maxim 1000 cuvinte în limba engleză
  • o propunere de postare despre Trofeul Carpați pentru facebook-ul FRH (în limba română)
  • o propunere pentru ceea ce ar trebui sa fie primul tweet al FRH (în limba română)
  • o fotografie pe care o consideră reprezentativă pentru Cluj2015 Capitală a Tineretului European (realizată personal)

Selecția candidaților va fi făcută de către o comisie formată din Cătălin Striblea, jurnalist cu experiență, Mircea Tomescu, Brand & Communications Director la BRD SOCIETE GENERALE, Matei Psatta, Director de Social Media la Leo Burnett Group și Lorand Balint, Director de Marketing la FRH.

Candidații selectați în această primă fază vor avea apoi un interviu prin Skype cu membrii comisiei.

FRH și BRD Societe Generale vor furniza tinerilor reporteri acreditări speciale pe toată durata programului, echipament special care să-i personalizeze și să-i distingă de restul participanților la Trofeul Carpați și câte un smart phone care să le faciliteze captarea și distribuirea momentelor importante (la sfârșitul proiectului telefoanele vor rămâne în proprietatea Tinerilor Reporteri).